Studio Forma - Fitness dla Pań - siłownia i różne formy zajęć grupowych

 

Zajęcia grupowe:

ABT

Afro fit

Cellu-stop

Fat killer

Fit Mix

Gimnastyka

Joga

Obwodowe spalanie

Pilates

Płaski brzuch

Body Shape

Step

Step& Shape

 

 

ABT

Intensywne zajęcia, wzmacniające wszystkie partie mięśni, a przede wszystkim brzuch, uda i pośladki. Zajęcia idealne do kształtowania zgrabnej sylwetki ciała. Regularne ćwiczenia  usuwają toksyny z organizmu, pobudzają obieg limfy w organizmie, przez co skutecznie redukują cellulit i nadmiar tkanki tłuszczowej.

Trening nie obciąża stawów i jest polecany dla osób w każdym wieku. W trakcie ćwiczeń wykorzystywany jest ciężar własnego ciała, jak również, dla urozmaicenia, używa się różnych przyborów.

Afro fit

Zajęcia w rytmach latynoamerykańskich. Proste taneczne kroki w gorących rytmach ujawnią na nowo Twoją kobiecość, wyzwolą Cię z kompleksów i pochłaniają niezliczone ilości kalorii. Doskonała zabawa dla wszystkich.

Cellu-stop

Zajęcia koncentrujące się na wzmacnianiu i modelowaniu partii ciała narażonych na wystąpienie tzw. cellulitu - czyli nadmiernego rozrostu komórek tłuszczowych.

Zjawisko to najczęściej obserwowane jest na powierzchni ud, pośladków i brzucha ale także w okolicy ramion i karku. Ćwiczenia charakteryzują się umiarkowaną trudnością lecz w połączeniu z dużą ilością powtórzeń pomagają "uruchomić" zapasy energii z "uwięzionych" obszarów tkanki tłuszczowej. Na zajęciach wykorzystywane są różnego rodzaju przybory: hantle, piłki, taśmy oraz krzesła :)

Fat killer

Trening oparty na wysiłku aerobowym, polegającym na prostych układach choreograficznych.

Poprzez świetną zabawę poprawia koordynację ruchową oraz efektywnie przyspiesza proces spalania tkanki tłuszczowej. Polecany dla wszystkich.

FIT MIX (podwójne spalanie)

Zajęcia ogólnorozwojowe dla zaawansowanych klubowiczów trwające 1,5 h, składające się z trzech modułów trwających po: 30 min prostej rozgrzewki, 45 minut wzmacniania i 15 minut stretchingu. Trening ma charakter ogólnorozwojowy, a jednocześnie poprzez utrzymanie pracy cardio przez cały czas trwania zajęć wpływa korzystnie na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmacnia układ oddechowy. Wykorzystywanie podczas zajęć różnorodnych przyborów (ciężarki, gumy, obciążniki) podnosi efektywność a jednocześniesprawia, że zajęcia są urozmaicone, ciekawe oraz dają satysfakcję.

Gimnastyka 50+

Nasza Gimnastyka to niepowtarzalna oferta na rynku. Jest to super okazja zarówno dla pań liczących trochę więcej lat, jak i dla tych które dopiero zaczynają swoją przygodę ze światem fitness w klubie pod adresem http://sport-beauty.pl/zdrowie-i-trening/pakiet-zdrowotny/trening-fitness/ Przed ćwiczeniami polecana jest wizyta u lekarza.

Prowadzone przez Nas zajęcia charakteryzują się niską do średniej intensywności. Stosowane ćwiczenia nie obciążają nadmiernie układu kostno-stawowego, a intensywność zajęć jest najlepsza do efektywnego spalania nadmiaru tkanki tłuszczowej jeszcze pół godziny po zakończeniu ćwiczeń, co czyni zajęcia idealne dla pań, które pragną utrzymać idealną sylwetkę bez względu na wiek. Ćwiczenia podnoszą poziom przemiany materii poprzez zwiększenie aktywnej masy mięśniowej.

Gimnastyka 50+ odpowiednio zwiększa masę mięśniową kosztem tłuszczu, idealnie modeluje i wzmacnia ciało oraz umysł. Różnorodność ćwiczeń sprawia, iż rozwijana jest również sprawność, koordynacja, gibkość, umiejętność uczenia się nowych ćwiczeń ruchowych. Szczególna uwaga zwracana jest na modelownie mięśni brzucha, ud, pośladków, jak również na wzmiocnienie mięśni grzbietu, niezbędnych do utrzymywnia prawidłowej postawy ciała i przeciwdziałania bólom kręgosłupa. Działa również korzystnie na układ oddechowo-krążeniowy - poprawiają jego parametry, funkcjonowanie narządów wewnętrzneych (nerek, żołądka, jelit, wątroby) choć nie pomoże na problem jakim jest pęcherz nadreaktywny. Gimnastyka ma również wiele innych pozytywnych działań, do których należy zaliczyć: zwiększenie poziomu pewności siebie, zadowolenia z kontaktów między ludzkich, odprężenie psychiczne, korzystniejsza samoocena stanu zdrowia, satysfakcja z własnej sprawności, optymizm, chęć działania, przeciwdziałanie czynnikom stresowym, czy inne działania wspomagające leczenie żylaków i innych chorób układu krążenia.

Na zajęciach panuje miła atmosfera, uczestniczki motywują się wzajemnie, każdy ćwiczy w miarę swoich aktualnych możliwości. Zajęcia prowadzone są przy odpowiedniej muzyce. Podczas zajęć stosowane są różnorodne przybory, np. specjalne piłki, bodyball, stepy, ciężarki, maty co czyni zajęcia atraktycjnymi i niepowtarzalnymi.

Joga

W hatha-jodze ciało jest używane jako narzędzie do poszerzania świadomości i wyciszania umysłu. Metoda opracowana przez B.K.S Iyengara wyróżnia się wyjątkową precyzją. Każda część ciała wykonuje ściśle określoną pracę. Nie ma tu miejsca na dowolność. Praktyka polega na uważnym wejściu w pozycję (asanę) i pozostaniu w niej przez odpowiedni czas. Ćwiczący stale docierają do granic swoich możliwości i przechodząc je osiągają postępy i terapeutyczne efekty.

Wyjątkową cechą jogi Iyengara jest wykorzystanie licznych pomocy: koców, lin, kostek, pasków. Umożliwiają one doświadczanie dobroczynnego działania asan osobom o znacznych indywidualnych ograniczeniach. Szczegółowo opracowane pozycje leczą różne dolegliwości prowadząc ćwiczącego ku pełnemu zdrowiu. Każda sesja kończy się pozycjami relaksacyjnymi.  

Obwodowe spalanie

Bardzo intensywne zajęcia z użyciem stepu i hantli. Zajęcia dla osób pragnących zgubić zbędne kilogramy i chcących ukształtować dolne partie ciała. Polecane osobom, które nie lubią zbyt rozbudowanych i skomplikowanych choreografii.

Instruktor skupia się zarówno na kształtowaniu pięknej rzeźby ramion i klatki piersiowej, jak i nóg, brzucha oraz pośladków. Polecane dla osób lubiących intensywny wysiłek fizyczny połączony z intensywnym rozciąganiem.

Pilates

To program treningowy, który obejmujący około 500 ćwiczeń, mających na celu połączenie ciała z umysłem. Forma ta likwiduje napięcia wywołane stresem oraz siedzącym trybem życia. Zwiększa energię życiową, siłę oraz gibkość ciała.

Ćwiczenia wykonuje się powoli, płynnie i świadomie, pobudzając do pracy przede wszystkim mięśnie głębokie. Koncentracja, płynne ruchy i dokładność to cechy podstawowe lekcji.

Step & Shape

Dynamiczne zajęcia prowadzone przy wykorzystaniu stepów - zarówno w części pierwszej o charakterze rozgrzewki jak i podczas wzmacniania poszczególnych partii mięśniowych. Podczas ćwiczeń wykorzystywane są podstawowe kroki, które połączone w krótki i nieskomplikowany układ dają możliwość podniesienia tętna uczestnikom ćwiczeń oraz rozluźniają między ćwiczeniami kształtującymi sylwetkę. Trening ma charakter ogólnorozwojowy a jednocześnie poprzez utrzymanie pracy cardio przez cały czas trwania zajęć wpływa korzystnie na spalanie tkani tłuszczowej oraz wzmacnia układ oddechowy. Wykorzystywanie podczas zajęć różnorodnych przyborów (ciężarki, gumy, obciążniki) podnosi efektywność a jednocześnie sprawia, że zajęcia są urozmaicone, ciekawe oraz dają satysfakcję.

 

Istnieje również możliwość następujących zajęć (w przypadku zebrania się grupy powyżej 5 osób):

Aktywne 9 miesięcy

Zajęcia zwiększają tolerancję na wysiłek w czasie ciąży i podczas porodu oraz pozytywnie wpływa na ogólną sprawność fizyczną i wydolność układu krążenia. Na zajęciach szczególny nacisk kładzie się na naukę oddychania torem przeponowym, wzmacnianie mięśni Kegla i uelastycznianie mięśni dna miednicy.

Body Shape

Trening wzmacniający i kształtujący wszystkie grupy mięśniowe, poprawia rzeźbę mięśni całego ciała i wpływa na harmonijny rozwój sylwetki. Zajęcia o średniej intensywności i stopniu trudności.

 

Step

Zajęcia choreograficzne prowadzone w umiarkowanym tempie. Regularny trening na stepie wpływa na poprawę wydolności, koordynacji i pamięci ruchowej, spalenie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie mięśni nóg i pośladków. Wspaniała zabawa dla pasjonatów fitness.

Płaski brzuch

Ćwiczenia modelujące i wzmacniające mięśnie brzucha. Pomagają w utrzymaniu wyprostowanej sylwetki ciała. Poprawnie wykonywane ćwiczenia przyczyniają się do poprawy pracy przepony, a przez do lepszego dotlenienia organizmu. Ćwiczenia o zróżnicowanym poziomie trudności i intensywności. Idealne zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych.